Job 39 van 134


Report this listing

Solliciteren



Teamleader Customer Service


Functie

Dit bedrijf is gekend voor kwalitatieve muurdecoratie.


Jobomschrijving

Wil jij instaan voor het organiseren en regelen van dagdagelijkse activiteiten? Wil jij nieuwe collega's onthalen en opleiden? Wil jij samen met je collega's instaan voor het opvolgen van orders en vragen van klanten? Dan ben jij misschien wel de Teamleader Customer Service waar onze klant in Zonhoven naar op zoek is!
Enkele verantwoordelijkheden die je bij dze functie kan verwachten:

  • Je organiseert en regelt dagdagelijkse activiteiten, zoals verlofplanning en het verdelen van taken.
  • Je plant evaluatiegesprekken in.
  • Je verwelkomt en traint nieuwe collega's.
  • Je vervangt collega's bij afwezigheid.
  • Je overlegt intern met andere afdelingen, zoals logistiek en sales.
  • Je verwerkt en volgt samen met je collega's orders en vragen van klanten op.
  • Bij het aannemen van telefoongesprekken of het verwerken van e-mails of faxen ben je verantwoordelijk voor de volledige afhandeling, inclusief orders en productkennis.
  • Je voert diverse commerciële en administratieve taken uit.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten.
  • Je fungeert als schakel tussen klanten, vertegenwoordigers en het bedrijf.

Jouw profiel

Kun jij ons overtuigen van jouw kwaliteiten? Vink je de onderstaande kenmerken af? Aarzel dan niet om te solliciteren; want jij zou wel eens dé kandidaat kunnen zijn die we zoeken!
  • Je hebt een bachelor diploma of een gelijkwaardige ervaring.
  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in customer service en bent klaar voor de volgende stap, of je hebt al ervaring als leidinggevende.
  • Je bezit de capaciteiten om een team te leiden.
  • Je bent stressbestendig en presteert goed in een hectische werkomgeving.
  • Geconcentreerd en nauwkeurig werken zijn voor jou geen probleem.
  • Daarnaast ben je leergierig en blijf je continu geïnteresseerd in onze producten.
  • Je hebt een sterk inlevingsvermogen en streeft altijd naar de beste klantenservice.
  • Je bent empathisch, assertief en kalm.
  • Je hebt een uitstekende beheersing van het Nederlands, Frans en Engels. Goede kennis van het Duits is een grote plus.
Ben je helemaal overtuigd na het lezen van deze vacature? Wij horen graag van je; contacteer Dries; Luwana of Maxine op het nummer 011 26 34 00 of mail jouw cv naar hasselt@unique.be

Aanbod

Bij een nieuwe uitdaging hoort een goed aanbod. What’s in it for you?
  • Een uitdagende, gevarieerde baan in een internationaal toonaangevend en financieel gezond bedrijf.
  • Onze klant organiseert regelmatig leuke activiteiten om de werksfeer te bevorderen.
  • Een voltijds contract van onbepaalde duur.
  • Een aantrekkelijk pakket aan extralegale voordelen, waaronder maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering en ecocheques.
  • De eindejaarspremie kan worden gebruikt voor voordelen zoals leasing van een bedrijfsfiets, multimedia-uitrusting, extra verlofdagen, enz.
  • De mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen en opleidingen te volgen.
  • 9 extra vakantiedagen in het kader van compensatierust, bovenop je wettelijk verlof.
  • Werken in een aangename, filevrije omgeving.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht